A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Чого немає в сервісних центрах МВС Києва? Відгук незалежного експерта з досвідом


19 Лютого 2024

Чого немає в сервісних центрах МВС Києва? На це питання нам відповіла наша відвідувачка Любов Станіславівна, що мешкає у столиці й нещодавно вийшла на пенсію.
Її можна з впевненістю назвати досвідченим клієнтом та надати звання почесного ревізора сервісу. Як виявилась, в жовтні 2023 вона отримала своє перше водійське посвідчення, і вже зараз завітала для реєстрації придбаної автівки.
Тож можемо констатувати, що нею отримано повний спектр послуг, й саме тому її враження та рекомендації є такими цінними. Вона наш почесний незалежний експерт з великим життєвим досвідом.  
 
«Все життя невпинно працювала, як в Україні, так і за кордоном. Опанувала чимало професій. Але часу на себе постійно бракувало. Коли час виходу на відпочинок почав наближатись побудувала для себе план. Серед пріоритетних пунктів якого – отримання водійського та придбання авто. На такі дії дійсно вплинула війна. Для мене важливо бути самостійною та мобільною, мати можливість своєчасно переміститись в безпечне місце. Окрім цього, авто це – зручно. Маю за містом дачу, вирощую овочі, а отже перевозити треба багато приладдя. Та й дістатись туди без авто проблемно», розповіла нам усміхнена клієнтка.
До речі, спостерігати за нею було одне задоволення. Любов Станіславівна дійсно дуже самостійна та приємна пані. З її слів вона сама обирала автошколу, сама опанувала електронний кабінет водія, а отже не дивно, що й купувала авто самостійно. Як і потрібно, вивчала особливості тої чи іншої моделі та консультувалась з майстрами перед оформленням. На наше питання чи задоволена вона сервісом та чого не має в сервісних центрах МВС отримали від неї ось таку відповідь:
«В сервісних центрах МВС не має двох речей — бар’єрів та обмежень по віку клієнтів. Я зовсім не відчуваю незручностей. Мені імпонують просторі не задушливі приміщення. Тексти написані великими літерами. Заблукати тут ну просто не можливо, адже скрізь інформаційні наліпки та стенди. Одним словом все бачиш і все чуєш. Також чудово, що є альтернатива, як отримати талони на послуги. На іспити з водіння, наприклад записувалась, онлайн, а сьогодні отримала талон в терміналі. Єдину допомогу, яку я залюбки прийняла від адміністраторів сервісного центру МВС, і дуже вдячна їм, це – допомога, зняти старі та встановити нові знаки на мою автотівку. Я ж жінка і хочу нею залишатись і надалі», поділилась враженнями Любов Станіславівна.
Ось такі відгуки від сервісних центрів МВС Києва у клієнтів, що самостійно, без додаткової допомоги, отримують у нас послуги. Це надихає і надає сил для подальшої роботи нашим адміністраторам. Адже зворотний зв’язок при спілкуванні з відвідувачами важливий. Таким чином ви робите нас кращою версією себе.
«І пам’ятайте, ви завжди можете звернутись за консультацією до кожного з працівників сервісного центру МВС. Вони не тільки допоможу порадою, а й нададуть всі необхідні роз’яснення. Адже ваш візит це  — наша робота, ми працюємо з людьми та для людей, зміцнюючи довіру до державних послуг. Впевнений, попри війну та стреси, всі ми, будемо знаходити рішення — щоб допомогти собі та іншим. На прикладі українських людей старшого віку, які щодня доводять — ні війна, ні вік не є перепоною для тих, хто має намір  та йде шляхом самореалізації. Приносить позитив у своє життя, наближаючи загальну Перемогу», підбив підсумки начальник регіонального сервісного центру ГСЦ МВС м. Києва Олександр Клижко.

А ми своєю чергою нагадуємо, що кандидатам у водії ще зручніше записуватись на екзаменацію. Нещодавно у Telegram  запустили чат-бот – ТалонБот, який знаходить вільні талони на складання практичного іспиту у будь-якому сервісному центрі МВС. Цей функціонал зручний у користуванні. Для цього необхідно увійти в телеграм-бот, авторизуватись та заповнити необхідні поля.Також реєстрація для отримання послуг з екзаменації доступна через функціонал Е-запис онлайн. А термін запису на практичні іспити збільшено до 3 тижнів, тобто 21 день.

Також консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.