A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Ціль досягнуто без бар`єрів. Підтверджено клієнтом сервісних центрів МВС Києва


29 Березня 2024

Чи замислювались ви над тим, що відчуває людина коли її мета досягнута? Що відбувається під час та після цього моменту? 

Саме на такі запитання нам відповів пан Олександр. Місяць назад, завдяки навчанню в «Автошколі для людей з інвалідністю», він отримав своє перше водійське посвідчення. Наразі завітав до того ж сервісного центру МВС Києва для реєстрації на своє ім’я автомобіля.  Адже для нього самостійність на першому місці. Ключовим моментом також стало бажання у разі загрози, мати змогу сісти за кермо і вивезти в безпечне місце родину.

Саме тому купівля авто мала сенс лише у разі отримання водійського посвідчення.  Тому, долучившись до проєкту  автошколи для осіб з інвалідністю, навчався старанно.

“За короткий час вже втрете звертаюсь за послугами до столичного сервісного центру МВС. Раніше здавав теоретичний та практичний іспити саме тут. Все зручно та швидко. Цього разу — зареєстрував своє перше авто. Йшов до цього багато років. Наразі моя мета досягнута. Звичайно відчуваю радість та впевненість в тому, що тепер зможу допомагати рідним. А ще це стимул для досягнення нових цілей. Тепер вірю в таку можливість. Адже це додало мені рішучості.

До речі, моя нова першочергова ціль — кермувати без порушень, а після отримати через 2 роки постійне посвідчення водія. Планую це зробити в цьому самому сервісному центрі МВС, адже саме тут здійснилась моя давня мрія. І нехай це стане доброю традицією”, розповів нам пан Олександр.

Реєстрація автомобіля зайняла не більше сорока хвилин. І задоволений клієнт охоче поділився  враженнями від обслуговування та спілкування з  працівниками столичного сервісного центру МВС. 

“Тепер маю цілісне враження від роботи сервісного центру МВС м. Києва. Після кожного візиту залишались виключно приємні враження. Адміністратори постійно розповідають про введення інновації та електронні сервіси. Саме завдяки їм, скористався послугами електронного кабінету водія та забронював бажану комбінацію номерних знаків. Це зручно і корисно. Раджу користуватись всім”, доповнив свою розповідь задоволений клієнт. 

Роботу сервісних центрів МВС Києва ми можемо оцінити на прикладі задоволених клієнтів, що неодноразово повертаються за певними локаціями для отримання послуг. І тепер ми можемо відповісти на запитання, що відчуває людина коли її мета досягнута. Все просто — те саме, що й адміністратор після завершення якісного обслуговування клієнта. І це відчуття радості та мотивація вдосконалювати державні послуги надалі.

Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.