
Сьогодні, представники регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в м. Києві підписали меморандум про співпрацю з громадською спілкою «НАЦІОНАЛЬНА РАДА ПСИХОЛОГІВ УКРАЇНИ».
Метою якого є співпраця з високопрофесійними психологами, що полягатиме в проведенні тренінгів, практичних семінарів, консультування працівників сервісних центрів МВС та залучення фахівців ГО «НАЦІОНАЛЬНА РАДА ПСИХОЛОГІВ УКРАЇНИ» до розв’язання питань пов’язаних з етикою спілкування при наданні державних послуг.
Всі ці заходи спрямовані на створення сприятливого психоемоційного мікроклімату, як всередині системи сервісних центрів МВС, так і зовні. Адже погодьтесь, що потрібно вміти правильно доносити інформацію до клієнта та вміти чітко висловлюватись, незалежно від зовнішніх обставин чи інших подразників.
“Щодня працівники наших сервісних центрів МВС обслуговують тисячі громадян і надають їм якісні державні послуги. До прикладу, тільки в місті Києві загальна кількість відвідувачів за один день сягає близько 4 тис. осіб.
Також ми як державна структура, постійно піклуємося про відвідувачів, а тому вдосконалюємо інклюзивний та безбар’єрний простір для всіх. Щоб якісний державний сервіс був доступний кожному нашому відвідувачу.
Ефективне та якісне надання послуг беззаперечно залежить від ментального здоров’я та психологічного стану наших співробітників. І ми зацікавлені в тому, щоб наші працівники могли впоратися зі стресом, могли розвивати стійкість до негативних ситуацій та підтримувати дружню атмосферу при спілкуванні з іншими людьми.
Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю з Асоціацією психологів України. Впевнений, разом ми зможемо подолати всі перепони!”, привітав учасників заступника начальника Головного сервісного центру МВС з питань впровадження цифрових інновацій Дмитро Сірак
Про це і ще багато чого мали можливість поспілкуватись учасники події, адже тем для обговорення було безліч. Важливість події додавала присутність голови ГО «НАЦІОНАЛЬНА РАДА ПСИХОЛОГІВ УКРАЇНИ» Марії Петрової та закордонних гостей партнерів Брукса Ньюмарка та Райтіса Буллітса.
Обидва закордонні гості підтримують Україну, піклуються про долю її громадян та організовують чимало корисних заходів. Як представники іноземних держав, що періодично на власні очі бачать реалії війни, постійно поширюють правдиву інформацію за кордоном та спростовують російські фейки.
“Державні послуги повинні бути якісними та доступними! Хочу зазначити, що сервісні центри МВС Києва відкриті для спілкування та інновацій. Ми готові до співпраці та розуміємо що роботи очікує багато. Кожного дня нас чекають нові виклики й наша команда як засвідчує практика вміє долати їх. Ми змінюємось заради наших клієнтів. Так, вже значна кількість наших послуг перейшла до онлайн сфери. Це спрощує процедуру отримання або відновлення документів та дає можливість отримувати їх незалежно без місця реєстрації громадянина.”, зазначив заступник начальника центру — начальник територіального сервісного центру № 8041 регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в м. Києві (філія ГСЦ МВС Олександр Бойко.
Після офіційної частини, всі присутні мали можливість оглянути найбільший сервісний центр в Україні та дізнатись про організацію роботи та навантаженість на кожного адміністратора. Також з їх слів було цікаво дізнатись про інноваційні рішення при наданні державних послуг такі як функціонування Електронного кабінету водія, офіційного чат-бота МВС в Telegram “ТалонБот, Е-Запис “ДІЯ”, віджет “ВУШКО” на сайті ГСЦ МВС, замовлення індивідуальних та бронювання визначених комбінацій номерних знаків, призначення належного користувача.
Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.