A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Правила поведінки для клієнтів, що відвідують сервісні центри МВС разом з домашніми улюбленцями


10 Березня 2025

Що поєднує столичні сервісні центри МВС та домашніх тварин? Звичайно це хазяї хвостиків, що відвідують нас разом зі своїми улюбленцями для отримання послуг.

А ще нас поєднує відповідальність. У клієнтів з тваринками – відповідальність за поведінку братів наших менших, а в адміністраторів за якість наданих послуг. І хоча пухнасті напарники зазвичай поводяться чемно, мають місце також випадки коли адміністратори змушені робити зауваження щодо їх занадто гучної або активної поведінки.

Звичайно ми розуміємо, що рішення взяти з собою в сервісний центр МВС барбосика або муркотика спричинено безпековою ситуацією, повітряними тривогами та побутовими обставинами й тому хочемо нагадати про основні правила, що вбережуть від негативних наслідків та знервованості решти відвідувачів, а також залишать приємну згадку про цей день.

Отже, що потрібно враховувати власнику при відвідуванні сервісного центру МВС разом з хатнім улюбленцем:

  • обов’язково тримати хвостика за повідець. Бути певним в його надійності та міцності;
  • не дозволяти улюбленцю бігати будівлею, гучно лаяти та чіплятись до решти відвідувачів;
  • забезпечити  його водою та їжею. А у разі необхідності прибрати після частування;
  • слідкувати за санітарно-гігієнічними потребами тваринки. Прибирати при цьому необхідно і на прилеглій території сервісних центрів МВС;
  • подбати про безпеку решті відвідувачів. Маємо на увазі бути певним в приязному характері свого підопічного, а у разі необхідності одягнути на хвостика намордник;
  • не брати з собою у разі хвороби чи кволості;
  • розраховувати, що час отримання послуги може змінюватись. Це стосується непереборних обставин, наприклад повітряної тривоги;
  • упереджувати можливість безконтрольної поведінки що заважає виконувати адміністраторам свої функції;
  • будемо вдячні за чисті лапки та охайність при перебуванні в приміщенні.

Окремо хочемо наголосити що дані рекомендації більше стосуються саме власників домашніх тварин. Що ж до  собак — поводирів, що спеціально навчені допомагати людям з порушенням зору, ми завжди тільки дивуємось їх вмінням та навченості.

І пам’ятайте – наші адміністратори завжди готові допомогти. Незалежно від того хто перед ними, чи людина, чи чотирилапий товариш. Тому якщо раптом ми станемо свідками жорстокої поведінки при поводженні з тваринами готуйтесь до спілкування з поліцією та відповіді за свої дії по закону.Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.