A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Безбар`єрність стосується кожного. Сервісні центри МВС Києва поділились набутим досвідом


21 Грудня 2023

Представники регіонального сервісного центру ГСЦ МВС м. Києва взяли участь у першому засіданні Комісії з питань безбар’єрності при Громадській раді Шевченківської районній державній адміністрації м. Києва. 

Захід відбувся у приміщенні Шевченківський районній державній адміністрації за головуванням заступника керівника апарату  Євгена Данилова та голови Громадської ради Павла Білоножко.

Також були присутні представники громадськості, працівники структурних підрозділів району, активісти та не байдужі мешканці столиці. 

“В країні триває війна. Осіб з інвалідністю стає дедалі більше. Це прикро, але це факт. Нам необхідно зробити все можливе для виявлення першочергових потреб та розробити комплексний план заходів. Для цього засідання комісії з безбар’єрності будемо проводити регулярно. В планах запрошувати відповідних фахівців та залучити громадськість до обговорення ”, — відкрив обговорення теми безбарєрності Павло Білоножко.

“Метою є розроблення плану заходів спрямованих на формування безбар’єрного доступу для осіб з інвалідністю до будівель, соціальних об’єктів та інженерно-транспортної інфраструктури столиці. Обговорювали загальну потребу та шляхи вирішення”, — прокоментував засідання комісії Євген Данилов. 

Сервісні центри МВС столиці завжди працюють з людьми та для людей. Наші приміщення обладнані за принципами безбар’єрності та інклюзивності. Тож не дивно, що наші працівники ділились набутим досвідом з присутніми.

“Нас запросили долучитись до обговорення. Облаштування міста за принципами безбар’єрності це вкрай важлива тема. Сервісні центри МВС мають досвід, що потрібно використовувати”, — зауважив начальник відділу реєстраційно-екзаменаційної роботи регіонального сервісного центру МВС Києва Ігор Безелюк

Мова йшла про пандуси та ліфти, якими користуються не тільки люди з інвалідністю на кріслі колісному, а й мами з дитячими візочками. Розповідали про кнопки виклику персоналу, що є біля кожного входу до сервісного центру МВС, зручні туалетні кімнати, де вільно можна переміщатись на кріслі колісному, облаштування дитячих кімнат та відсутність порогів. Окремо передбачене місце для обслуговування осіб з інвалідністю.  Зазвичай воно влаштоване таким чином, що дістатись до нього легко і шлях не передбачає подолання сходинок або вузьких коридорів.

“Окрім побутових зручностей, до яких вже звикли наші клієнти, ми поліпшуємо якість нашої з ними комунікації. На сайті головного сервісного центру МВС працює новий віджет — значок «перекреслене вушко». Це дозволяє  нечуючим та слабочуючим   цілодобово, в  режимі «гарячої лінії» зв’язатися з  фахівцями та з допомогою перекладачів жестової мови оперативно вирішити нагальні” — поділилась з присутніми заступник начальника відділу реєстраційно-екзаменаційної роботи регіонального сервісного центру МВС Києва Зоряна Беленок.

Присутні на засіданні комісії з уважністю слухали та жваво обговорювали плани на майбутнє облаштування інфраструктури міста. На кінець заходу всіх учасників було запрошено відвідати сервісні центри МВС Києва та впевнитись, що створити безбар’єрний простір можливо.  

“Ми щоденно працюємо над поліпшенням умов в сервісних ценрах МВС Києва. Наше прагнення не скільки полягає в наданні допомоги, скільки створити такі умови за яких кожен наш клієнт міг дійсно вільно себе почувати. Люди з інвалідністю прагнуть самостійності. Вони здатні і хочуть не залежать від волі інших. Для цього не потрібно багато. Лише врахувати під час планування приміщень деякі нюанси. Наприклад — передбачити ширину дверей та висоту інформаційної стійки. Обов’язковою умовою для нас є наявність пандусів. Звертаємо увагу на якість покриття підлоги. Воно має бути не слизьким”,- резюмував керівник регіонального сервісного центру МВС Києва Олександр Клижко