A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Сервісні центри МВС в м. Києві прийняли на ознайомчу екскурсію учасниць третього потоку Reskilling Ukraine


22 Квітня 2024

В найперший день навчання учасниці Українсько-Шведського проєкту  OnTrack відвідали  сервісний центр МВС в м. Києві.

Зустріч проходила у форматі ознайомчої екскурсії.

Метою якої було максимально прозоро ознайомити майбутніх водійок вантажівок з роботою сервісного центру МВС Києва, психологічно налаштувати їх на позитивний результат складання іспитів, а також розповісти про типові помилки клієнтів для їх недопущення надалі.

З водійками спілкувались найдосвідченіші екзаменатори та адміністратори столичного сервісного центру МВС. Розпочали розмову з  пояснення як саме можна отримати талон на практичний іспит. Детально обговорили зручність Е-Запису та користування офіційним чат-ботом МВС в телеграм –  ТалонБот.

Після, акцентували на переліку необхідних  для візиту документів та можливість їх надання через електронний застосунок ДІЯ. Надалі наші екзаменатори поділились досвідом та наголосили та типових помилок клієнтів під час екзамену та запросили присутніх жінок на огляд навчального автопарку сервісного центру МВС Києва. Сюрпризом для присутніх був візит випускниці другого етапу проєкту пані Наталі, що також передала свій досвід та підбадьорила наступне покоління водійок вантажівок.

Нагадаємо, що після вдалого старту і випуску перших 24 учасниць пілотної навчальної групи на опановування професії водійки вантажного авто категорії С, проєкт отримав підтримку шведського уряду, що дає можливість продовжити навчання для більшої кількості українських жінок. Третя група з 18 жінок вже завершили теоретичну частину навчання, пройшли оцінювання в автошколі й починають практичне керування з 19 квітня. Проєкт викликав багато уваги у роботодавців.

Тому після пілотного випуску партнери проєкту вирішили додати ще один день навчання з тренерами. Цього разу учасниці отримають можливість не тільки пройти навчання з безпечного та економічного керування, кріплення вантажу, а також присвятити цілий навчальний день відпрацюванню навичок маневрування. Також додано сесію з документообігу та тренінги з надання першої домедичної допомоги.

Всі учасниці проєкту пройшли багатоступеневий відбір.  Серед них – військові, медичні працівники, вчителі, блогери, програмісти, держслужбовці, викладач перукарської справи та власниця магазину автозапчастин. Головним критерієм якого було наявністю трирічного водійського стажу, відмінне знання правил дорожнього руху, бажання працювати на вантажівці та найголовніше – мотивація. У кожної вона своя, але всі вони прагнуть під час війни бути корисними та незалежними.

Так, Наталія Тарасова-  Ветеранка. Військова. Член родини військового. До Майдану працювала менеджером у маркетингу. Разом із сином та чоловіком була активним учасником Майдану — «Медики майдану». З початком АТО син та чоловік пішли в АЗОВ. У 2017 році вона зареєструвала власний БФ. Сама з Демидова, встигла виїхати перед окупацією. Потрапила в армію — добровольцем в ТРО. Брала участь в боях за Лиман у лавах медичного батальйону, здійснювала евакуацію поранених. Має нагороду від президента.  Зараз отримує 2 вищу освіту — фармацевт. Мотивація — це евакуація у разі потенційної небезпеки, якщо батальйон переведуть у зону бойових дій. Має категорію В з 2011 року. Щоденно водить механіку.

«Війна може тривати довго, але нові навички обов’язково стануть в нагоді. Завдяки зустрічі працівниками сервісного центру МВС тепер знаю, як саме буде проходити іспит. Це заспокоює і налаштовує на позитив. Вважаю такі зустрічі корисними. Залюбки ще раз завітала б на подібний захід», прокоментувала пані Наталя.

Автоблогер Юлія Комісаренко, що активно веде одну з соціальних мереж. Родом з Запоріжжя.  Має ліцензію авто інструктора, 1,5 року є навчає водінню  жінок у Кропивницькому. За 10 років наїздила 120000 км.  відмітила прозорість та відкритість екзаменаторів сервісних центрів МВС Києва.

«Хочу зазначити відкритість та прозорість екзаменаторів під час розмови. Всі жінки мали змогу задати, а головне отримати чесну відповідь на «незручні» наболілі питання. Це важливо отримувати інформацію з першоджерела. Переконалась, в, тому що в сервісних центрах МВС Києва працюють профі.  Зараздуже багато історій учнів, що не склали іспит і тому розповідають про несправедливу оцінку. Дуже часто це особисті емоції, що не завжди мають підтвердження. Тому, дуже корисно і цікаво почути екзаменатора. Скажімо так — побачити зворотній бік медалі. Адже діалог та обєктивність у вирішенні спірних питань головне. Це ждійсно корисно.»,  розповіла нам пані Юлія.

Ми будемо поступово знайомити всіх з історіями українок, що беруть участь в третьому потоку проєкту. Адже кожна з них переживає свою власну історію та заслуговує на повагу. Впевнені, що підтримувати подібні ініціативи важливо і корисно для країни. Насамперед це стосується надання відкритої та перевіреної інформації, психологічної підтримки та можливості встановити зворотний зв’язок з кожною з них. Це важливо для отримання чесних відгуків та пропозицій, що обов’язково будуть взято до уваги заради поліпшення роботи сервісних центрів МВС Києва.

Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС у Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.