
Безбар’єрність та інклюзивність — головні принципи роботи сервісних центрів МВС Києва. Це підтверджено та доведено пані Галиною, ученицею “Автошколи для осіб з інвалідністю”.
Днями вона з першої спроби успішно склала теоретичний тест і тим самим наблизилась до своєї мети в отриманні водійського посвідчення.
Її історія унікальна та може надихнути інших на нові звершення. Тому ми звичайно прагнемо її розповісти.
Наша героїня до війни вела спокійне життя. З родиною мешкала в передмісті Києва, працювала в школі бібліотекарем, цінувала те що мала і будувала плани на майбутнє.
Все змінилось після початку повномасштабного вторгнення. В її будинок 28 лютого поцілив ворожий снаряд. Завдяки військовим, що швидко її вивезли у безпечне місце вона вижила, але одну з кінцівок медики вимушено ампутували в той же день.
Після, був довгий період реабілітації та прийняття себе зміненою. Завдяки підтримці родини, пані Галина тепер знов посміхається. Їх піклування стало вирішальним для неї у вибудові нових планів. Звичайно вони відрізнялись від попередніх, але як кажуть якщо шукати вихід він обов’язково знайдеться. Так все і вийшло. Знайшлись і ті хто допоміг у Львові встановити новий найсучасніший протез і тепер вона може знову ходити. Так, наразі це можливо тільки з вилицями, але в перспективі завдяки сучасним технологіям вони перестануть бути в нагоді. Тому щоденна адаптація та робота над собою продовжується.
“Я працюю з дітьми та дорослими. Мій фах — бібліотекар. Школа це моє. Дуже люблю книжки. Попри отриману травму буду працювати надалі. Хочу бути корисною і самостійною. Тому і вирішила проходити навчання в автошколі для осіб з інвалідністю. Я вже можу самостійно потроху ходити й тому сама завітала до сервісного центру МВС Києва для складання теоретичного іспиту. Хочу зазначити, що в приміщенні не відчула не зручностей. Пересуватись навіть з вилицями комфортно. Простору вистачає. Навігація зручна. З входу одразу видно що і як”, поділилась з нами усміхнена та щаслива пані Галина.
Дякуємо Галині Василівні за відгук. Нам дійсно важливо мати зворотний зв’язок з кожним клієнтом. Обіцяємо і надалі тримати курс на безбар’єрність та інклюзивність щодня працюючи над доступністю послуг.
Детальна інформація про проєкт та як долучитися до навчання доступна за посиланням.
Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.