A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Тільки перемога, тільки перше місце. Чемпіон Дефлімпійських ігор оцінив роботу столичного сервісного центру МВС


04 Червня 2024

Що ви знаєте про життя людей з порушеннями слуху? Чи замислювались над тим, що вони роблять у вільний час і які мають вподобання? І як створити комфортний для них простір?

Розкажемо на прикладі нашого героя-чемпіона Олексія Кошкарова, що завітав до одного з сервісних центрів МВС Києва для реєстрації автомобіля.

Він — професійний волейболіст, майстер спорту між­народного класу, багаторазовий чемпіон України, член національної збірної й одночасно  її спортсмен-інструктор. 

Найвищим своїм спортивним досягненням вважає золоту медаль та два срібла на Дефлімпійських іграх. Саме таку назву мають спортивні змагання найвищого рівня для людей, що не чують.  Окрім цього він Чемпіон світу (2008 та 2012) та Європи (2011).

Такі спортивні досягнення це — результат кропіткої та наполегливої праці його родини. Адже батько та молодший брат теж спортсмени світового рівня. Наразі Олексій посилено готується до наступних Дефлімпійських ігор, що пройдуть у Японії та активно виступає за волейбольні клуби Одеси та Києва.

Звичайно ми скористались можливістю і запитали його, про плани на спортивне майбутнє  та враження від сервісних центрів МВС Києва: “Попри можливість продовжувати спортивну кар’єру за кордоном залишаюсь в Україні, адже саме тут вважаю себе корисним та потрібним. Змалку звик долати перешкоди та страхи. В цьому мені допомагає команда та родини. Хочу і надалі виступати у складі збірної та допомагати іншим спортсменам з порушенням слуху виходити на світовий рівень”, переклав нам слова чемпіона його товариш, що завітав разом з ним.

До речі зі слів Олексія, приємно було побачити вітання від адміністратора мовою жестів. “Такий знак уваги засвідчує, що в сервісному центрі МВС Києва завжди готові знайти спільну мову, а працівники постійно вдосконалюють свої робочі навички”, — додав він  коментар.

“Дійсно, створення безбар’єрного та інклюзивного простору, залежить від кожного працівника сервісного центру МВС. Наша команда докладає максимум зусиль для того, щоб кожен клієнт міг відчути себе комфортно. Наприклад, минулого року, наші адміністратори пройшли тренінг з жестової мови. Як бачимо, знання корисні. Прості вивчені привітання одразу спрощують та налаштовують клієнта на позитив. Тому будемо і надалі проводити подібні заняття та здобувати нові знання”, резюмував керівник сервісного центру МВС № 8044 Києва Олексій Чайка. 

Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.